15 godina istraživanja
Od 2007. istraživali ste svijet sa Street Viewom na Google kartama. Od svjetskih čuda do svemira pa sve do vašeg omiljenog kafića u susjedstvu, zajedno smo mapirali više od deset milijuna milja. Toliko nam je toga još ostalo da ne možemo dočekati ono što slijedi.
Što je Street View?
Gdje Google sljedeće prikuplja Street View?
Otkrijte kamo ćemo krenuti dalje automobilom ili Trekkerom Street Viewa
{[key]}, ...Saznajte više
Doprinesite Street Viewu
Predstavite svoju lokalnu zajednicu, podijelite svoje okruženje, pomognite tvrtkama da se istaknu na Google kartama, mapirajte lokalne ceste ili sami ažurirajte Street View. Doprinijeti možete na mnogo načina koji su osmišljeni kako bi vam omogućili da se istaknete na Google kartama.
Program Pouzdani fotografi Street Viewa
Pouzdani profesionalci iskusni su fotografi koji imaju opremu za izradu Street Viewa, na razini ulice i u zatvorenom. Obratite se pouzdanom profesionalcu i oživite svoje okruženje na Google kartama.
Objavite povezane fotografije
Zahvaljujući novoj beta značajci u aplikaciji Street View, pomoću Android pametnog telefona možete izraditi Street View.
Snimajte i dijelite slike na Street Viewu
Nabavite opremu kompatibilnu sa Street Viewom i objavljujte slike pomoću Street View Studija.
-
Potrošači pri pretraživanju tvrtki 44% vremena upotrebljavaju proizvode za karte.
Ipsosovo istraživanje [PDF na engleskom jeziku]
-
U prosjeku 41% tih pretraživanja mjesta rezultira posjetom mjestu.
Ipsosovo istraživanje [PDF na engleskom jeziku]
-
Pojedinosti studije
- Online anketa provedena je na korisnicima koji su online pretraživali restoran ili hotel u prethodnih 30 dana (na bilo kojem uređaju).
- Uzorak dobiven od ukupno 1201 ispitanika prikupljen je između 21. srpnja i 2. kolovoza 2015.
- Izrađene su različite verzije profila lokalne tvrtke (jedna za hotel, druga za restoran) da bi se uključile osnovne informacije, fotografije i/ili virtualni obilazak (isti mediji upotrijebljeni su za izradu svake verzije).
- Od ispitanika je zatraženo da pregledaju jednu od različitih verzija za svaku tvrtku (nasumičnim redom). Svaki je ispitanik pregledao:
- jedan profil hotela + jedan profil restorana i
- jedan profil s virtualnim obilaskom + jedan profil bez virtualnog obilaska.
- Napomena: prezentacija naizmjeničnih profila ravnomjerno je nasumično i dosljedno raspoređena u polju.
- Nakon pregledavanja svakog profila od ispitanika se tražilo da ocijene svoj interes za rezervaciju.
- Ocjene različitih profila (s obilaskom za razliku od profila bez njega) objedinjene su da bi se vidio učinak virtualnih obilazaka na interes za predstavljenu tvrtku.
Preuzmi pregled [PDF]
Surađujte s pouzdanim fotografom ili agencijom
Obratite se pouzdanim fotografima i agencijama i angažirajte ih kako biste povećali vidljivost svoje tvrtke na Google kartama