Pomoć je tu.

Bez obzira jeste li potpuni početnik ili stručnjak za Google Ad Grants, ovdje ćete pronaći svu potrebnu pomoć da biste iskoristili sve prednosti računa.

Savjeti u vezi s pandemijom bolesti COVID-19

COVID-19 utječe na vaše mogućnosti da postignete ciljeve svoje organizacije. Tu smo da bismo vam pomogli.

U ovo doba kad se društvo nastoji nositi s bolešću COVID-19, znamo da se neprofitne organizacije suočavaju s jedinstvenim izazovima. Evo što biste, između ostalog, trebali razmotriti dok procjenjujete svoje Ad Grants oglase i prilagođavate se dinamičnim uvjetima na tržištu.

Resursi Ad Grantsa u vezi s pandemijom bolesti COVID-19

Dosegnite više korisnika

Strukturirajte svoj račun tako da su vam oglasi učinkovitiji.

Odaberite ključne riječi za koje želite da se oglas prikazuje i organizirajte ih u tematske grupe oglasa. Napišite od tri do pet dojmljivih oglasa koji su relevantni za ključne riječi u toj grupi oglasa. Oglasi će se izmjenjivati tako da prioritet imaju oni oglasi koji su učinkovitiji od ostalih oglasa u grupi.

Savjeti za uspjeh s Google Ad Grantsom

Dobro se informirajte prije donošenja odluka

Praćenje konverzija besplatan je alat koji vas informira o željenim radnjama koje posjetitelji vaše web-lokacije poduzimaju nakon interakcije s vašim oglasima.

Uz to što Google Ads prikazuje koliko je ljudi kliknulo vaše oglase, Google Ads ili Google Analytics mogu pratiti što korisnici rade kad stignu na vašu web-lokaciju. Ako za praćenje donacija koristite usluge trećih strana (na primjer PayPal ili GiveLively), provjerite naše vodiče za upotrebu usluga trećih strana.

Vodič za praćenje konverzija za Ad Grants

Uvoz ciljeva s usluga trećih strana

Automatiziranje licitiranja

Automatiziranje licitacija na Google Adsu može vam uštedjeti vrijeme koje provodite upravljajući računom.

Povećanje broja konverzija, kao strategija pametnog licitiranja, automatski postavlja licitacije kako biste dobili najveći broj konverzija za kampanju u okviru svog proračuna. Upotrebom strategija licitiranja povećanja broja konverzija, ciljanog CPA-a ili ciljanog ROAS-a u Ad Grantsu sustavu se omogućuje da licitira iznad maksimalne licitacije od 2,00 USD na razini programa ako će to poboljšati uspješnost računa.

Pametno licitiranje

Promjena načina licitiranja

Besplatna podrška za račun

Registrirajte se za Izazov Google Ad Grantsa za online marketing.

Učenje na praktičnim primjerima za studente. Stvarna korist za neprofitne organizacije. Udružite se sa studentima certificiranim za Google Ads da biste evaluirali i optimizirali svoje račune.

Saznajte više o izazovu

Registrirajte svoju organizaciju već danas