Česta pitanja

Odgovori na česta pitanja.

Što je Google Ad Grants?

Google Ad Grants povezuje ljude s društvenim ciljevima do kojih im je stalo na način da neprofitnim organizacijama koje ispunjavaju uvjete dodjeljuje iznos od 10.000 USD mjesečno (u obliku potpore u naravi za oglašavanje na pretraživačkoj mreži).

Kako funkcionira Google Ad Grants?

Putem Google Ad Grants računa izrađujete oglase koji će se prikazivati na Google pretraživanju. Oglasi vaše organizacije prikazivat će se samostalno ili ispod plaćenih oglasa. Radi se o tekstualnim oglasima na stranicama rezultata pretraživanja na domeni Google.com.

Više informacija o tome kako funkcionira Ad Grants potražite u našem centru za pomoć.

Mogu li istovremeno imati Ad Grants račun i standardni, plaćeni Google Ads račun?

Možete. Standardni računi odličan su način da povećate svoj utjecaj i pristupite dodatnim značajkama kao što su remarketing, slikovni oglasi i videooglasi. Vaši računi neće si međusobno konkurirati jer se Ad Grants oglasi uvrštavaju u zasebnu dražbu nakon plaćenih oglasa.

Mi smo mala neprofitna organizacija. Možemo li unatoč tome konkurirati velikim organizacijama na domeni Google.com i imati koristi od programa Google Ad Grants?

Da, Google Ads nagrađuje relevantnost. Zapravo, moguće je da se mali, lokalni korisnici potpore koji se koriste ključnim riječima i ciljanjem specifičnim za lokaciju prikažu prije velikih, nacionalnih organizacija. Da bi se istakle u gomili, pogotovo tijekom najaktivnijih razdoblja kao što je vrijeme darivanja krajem godine, neprofitne organizacije mogu razmotriti ulaganje u standardni Google Ads račun da bi povećale svoj doseg.

Mogu li svoje oglase prikazivati samo na jednoj lokaciji?

Možete! Ciljanjem lokacije možete prikazivati oglase osobama koje se nalaze na određenom području.

Možete odabrati gradove, savezne države, provincije, metropolitanska područja, zemlje i regije prema vlastitom izboru. Samo pripazite da se pridržavate zahtjeva pravila za geografsko ciljanje kada za svoje kampanje postavljate ciljanje lokacije.

Koji su zahtjevi za Google Ad Grants?

Da biste ispunili uvjete za Google Ad Grants, vaša organizacija mora biti neprofitna organizacija koja ispunjava kriterije prihvatljivosti, morate imati kvalitetnu web-lokaciju koja je u skladu s našim pravilima za web-lokacije te morate biti u mogućnosti poštovati pravila programa.

Koliko košta Google Ad Grants?

Ad Grants kampanje se ne naplaćuju. Nakon što ispunite uvjete za sudjelovanje u programu, dodijelit će vam se proračun za oglase od 10.000 USD mjesečno (u obliku potpore u naravi za oglašavanje na pretraživačkoj mreži) kojim se možete koristiti u različitim kampanjama. Sredstva koja ne iskoristite u jednom mjesecu ne prebacuju se u idući mjesec.

Nakon što aktivirate Ad Grants, vaš proračun za oglašavanje unaprijed će se dodati vašem računu te ga nećete morati zatražiti od Googlea.

Moram li svakog mjeseca potrošiti 10.000 USD da bih zadržao/zadržala Ad Grants?

Ne, ne postoji obveza u pogledu trošenja sredstava.

Kako se mogu prijaviti za Google Ad Grants?

Proučite ove kriterije prihvatljivosti i prijavite se na Googleu za neprofitne organizacije. Pogledajte ovaj videozapis s detaljnim uputama da biste saznali sve o postupku prijave od početka do kraja.

Kako se mogu prijaviti na Google Ad Grants?

Nakon prihvaćanja u program Ad Grants moći ćete pristupiti svom računu putem Google Ads platforme. Otvorite ads.google.com i prijavite se adresom e-pošte koju ste upotrijebili za registraciju na Google za neprofitne organizacije.