Nonprofit Marketing Immersion

Studenti digitalnog marketinga i volonteri diljem svijeta pružaju podršku za račune za koju ne traže naknadu.

Predstavljam
neprofitnu organizaciju

Potražite pomoć u vezi s marketingom

Ja sam
student(ica)/
volonter(ka)

Pružite pomoć u vezi s marketingom

Ja sam
savjetnik/savjetnica

Savjetujte tim

ZA NEPROFITNE ORGANIZACIJE

Primite marketinšku pomoć bez dodatnih troškova za svoju organizaciju od polaznika ili volontera certificiranih za Google Ads

Primite pomoć za svoj Ad Grants račun od volontera koje sponzorira savjetnik. Ovdje saznajte više o zahtjevima programa i očekivanjima od neprofitnih organizacija.

Registrirajte se za Google Ad Grants

Dobijte praktičnu pomoć za oglase

Promovirajte učenje na praktičnim primjerima

1. Registracija

Kada budete spremni, registrirajte se za uparivanje s timom polaznika/volontera. Program Nonprofit Marketing Immersion provodi se tijekom cijele godine i nema roka za prijavu.

OMC Registracija neprofitnih organizacija

2. Uparivanje s timom volontera

Čim se pojavi dostupno podudaranje, uparit ćete se s timom polaznika/volontera koji je prošao ispite certificiranja za Google Ads i koji vodi savjetnik.

OMC Uparite se

3. Pokretanje kampanja s korisničkom podrškom za račun bez dodatnih troškova

Tijekom vašeg partnerstva tim polaznika/volontera pomoći će vam u objavljivanju oglasa i dostaviti izvješće nakon kampanje s budućim preporukama za optimizaciju računa.

OMC Zatražite besplatnu podršku za račun

ZA POLAZNIKE/VOLONTERE

Unaprijedite svoje vještine digitalnog marketinga uz praktično iskustvo iz stvarnog života.

Osmislite Ad Grants kampanje za neprofitnu organizaciju kojoj je potrebna pomoć u podizanju svijesti o njenom cilju. Ovdje saznajte više o zahtjevima programa i očekivanjima od polaznika.

Već ste se registrirali kao polaznik/volonter ili savjetnik? Ovdje se prijavite.

Steknite praktično iskustvo rada u Google Adsu

Razvijte vrijedne analitičke i savjetodavne vještine

Pomognite neprofitnim organizacijama da ostvare veliki učinak

1. Certificirajte se

Prije nego što ispunite uvjete za uparivanje s neprofitnim klijentom, morat ćete proći ispite za certifikat za Google Ads za pretraživačku mrežu i certifikat za mjerenje.

OMC Certificirajte se

2. Registracija tima

Vaš se savjetnik najprije mora ovdje registrirati. Nakon provjere i odobrenja registracije vašeg savjetnika, ovdje se mora registrirati jedan kapetan tima po timu.

OMC polaznici registrirajte se

3. Uparivanje s neprofitnom organizacijom

Google vas uparuje s neprofitnim klijentom s kojim ćete provesti osam tjedana radeći na poboljšanju njegovog Ad Grants računa. U tom postupku pomoći će vam obuka i vodiči s detaljnim uputama.

OMC polaznici uparite se

Priče o uspjehu

Pogledajte kako su neprofitne organizacije i polaznici udružili snage u uspješnim marketinškim kampanjama.

Postojeći sudionik?

U nastavku se prijavite u nadzornu ploču savjetnika ili polaznika/volontera. Imajte na umu da toj ploči možete pristupiti samo ako ste se već registrirali.

Imate li još pitanja o programu?

Kad se nudi ovaj program?

Ovaj program nudi se tijekom cijele godine i nema roka za registraciju.

Plaća li se sudjelovanje?

Ne, program Nonprofit Marketing Immersion dostupan je bez ikakvih dodatnih troškova i za polaznike/volontere i za neprofitne organizacije. Google Ad Grants račun svake neprofitne organizacije dolazi s prethodno dodanim nenovčanim proračunom za oglašavanje na pretraživačkoj mreži u iznosu od 329 USD dnevno.

Mogu li u sklopu ovog programa prikazivati vizualne ili videoglase?

Budući da program koristi Ad Grants platformu, možete prikazivati samo oglas ciljan na pretraživačku mrežu koji se temelji na tekstu.

Koliko traje uparivanje?

Polaznici/volonteri: Nakon što predate zahtjev za uparivanje, pričekajte 7 – 10 dana za uparivanje s neprofitnom organizacijom. Imajte na umu da se uparivanje temelji na dostupnosti neprofitne organizacije te u rijetkim slučajevima može potrajati dulje od 10 dana, ovisno o preferencijama jezika i vremenske zone.

Neprofitne organizacije: Uparivanje se temelji na dostupnosti polaznika/volontera, a prosječno vrijeme čekanja iznosi 1 – 2 tjedna.

Kakvu pripremu pružate polaznicima/volonterima koji su novi u radu s klijentom?

Nudimo sveobuhvatan komplet alata za svaki korak postupka koji je polaznicima dostupan nakon registracije. Nudimo i nekoliko kanala podrške za polaznike programa, uključujući forum Nonprofit Marketing Immersion Forum i obrazac zahtjeva za podršku.

Što dobivaju polaznici/volonteri za sudjelovanje u programu Nonprofit Marketing Immersion?

Sudionici koji ispune sve zahtjeve programa dobit će Certifikat o završetku. Sudionici kojima njihov neprofitni klijent u anketi na kraju programa dodijeli najviše ocjene dobit će Certifkat najboljeg marketinškog stručnjaka.

Koliko polaznici rade sa svojim neprofitnim organizacijama nakon uparivanja?

Nakon uparivanja cijeli program ukupno traje približno 8 – 10 tjedana. To razdoblje obuhvaća zakazivanje i održavanje uvodnog sastanka, vrijeme za izradu izvješća prije kampanje, osmišljavanje i provedbu kampanja u trajanju od 4 tjedna, vrijeme za izradu izvješća nakon kampanje te održavanje završnog sastanka.

Ja sam savjetnik/profesor. Kako da registriram svoj polaznike za program Nonprofit Marketing Immersion?

Najprije se morate registrirati kao savjetnik/profesor na ovoj vezi. Nakon što se potvrdi i odobri vaš identitet, kapetan vašeg tima može se registrirati na ovoj vezi. Imajte na umu da je zadani broj timova polaznika koje možete imati kao savjetnik/profesor 10. Međutim, ako trebate zatražiti dodatne timove, to možete učiniti slanjem obrasca zahtjeva za podršku s molbom da vam povećamo broj timova na nadzornoj ploči.

Trebaju li polaznici/volonteri imati savjetnika/profesora da bi se registrirali?

Trenutno od polaznika i volontera zahtijevamo da se registriraju pod savjetnikom ili profesorom da bi mogli sudjelovati. Savjetnik/profesor može biti bilo koji registrirani član fakulteta koji je voljan sponzorirati vaš rad u okviru ovog programa; program Nonprofit Marketing Immersion ne treba biti dijelom formalnog programa.

Imam problem ili pitanje o programu koje nije na ovom popisu. Kome se mogu obratiti za pomoć?

Ispunite obrazac zahtjeva za podršku ako imate općenite probleme s programom ili pitanja o programu. Objavite pitanje na našem forumu. Obratite se Ad Grants centru za pomoć ako imate tehnička pitanja o računu.