Iskoristite izvješća na najbolji mogući način

Obuhvatili smo informacije za koje smatramo da će vam najviše koristiti. Konfigurirajte svoj račun te pomoću ovog popisa iskoristite Google Analytics na najbolji mogući način. U centru za pomoć potražite odgovore na često postavljana pitanja i pomoć pri postavljanju koda za praćenje.

Početak korištenja

Instaliranje koda za praćenje: instalirajte kôd za praćenje i pristupite izvješćima u roku od 24 sata.


Postavljanje ciljeva: odredite koje ključne radnje želite pratiti, stope konverzija za oglase, marketinške inicijative, e-trgovinu ili više od toga. Postavite ciljeve pomoću kojih ćete mjeriti svoju učinkovitost.


Rad s podacima izvješća: istražite svoje podatke i saznajte kako tumačiti osnovna izvješća.

Povećanje obujma oglašavanja na mreži i e-trgovine

Veza do programa AdWords: pratite AdWords prihod, konverzije i ROI. Pogledajte kratki videozapis da biste saznali kako.


Optimiziranje ključnih riječi: pogledajte videozapise da biste saznali kako na najbolji način iskoristiti sredstva uložena u oglašavanje.


Označavanje kampanja: pratite konverzije na banner oglasima, u marketingu putem e-pošte i na drugim marketinškim inicijativama.


Praćenje e-trgovine: povežite izvedbu e-trgovine s ključnim riječima i marketinškim kampanjama da biste dobili više pojedinosti o ROI-ju i puno više od toga.

Istraživanje naprednih značajki

Napredna segmentacija: izradite i koristite prilagođene segmente da biste izdvojili i analizirali određene dijelove prometa.


Prilagođeno izvješćivanje: pomoću vuci i ispusti sučelja izradite izvješća sa željenim mjernim podacima i dimenzijama.


Praćenje Flash sadržaja: pojednostavljeno praćenje Adobe Flash, Flex i AS3 sadržaja.


Izrada prilagođenih izvješća e-pošte: šaljite redovito zakazana izvješća zainteresiranim stranicama u svojoj tvrtki.