GoogleGoogle Analytics

Ponovni marketing pomoću usluge Google Analytics

Ponovni marketing odličan je način da proširite doseg i potaknete korisnike na kupnju. Nikada nije bilo jednostavnije iskoristiti sve svoje podatke na usluzi Google Analytics za poboljšanje izvedbe kampanje.

Ponovni marketing

Pregled

Ponovni marketing pomoću usluge Google Analytics pruža sjajan uvid u posjetitelje web-lokacije koji su zainteresirani za vaše proizvode i usluge – na primjer, posjetitelji koji pregledavaju određene stranice ili u svoju košaricu za kupnju stave proizvode. Nakon što identificirate svoju ciljnu publiku, možete pokrenuti oglase koji su prilagođeni toj publici na cijeloj Google prikazivačkoj mreži (GDN).

Kako funkcionira?

Omogućili smo jednostavno i brzo pronalaženje korisnika koje želite privući. Odaberite korisnike s unaprijed definiranih popisa za ponovni marketing ili izradite vlastite prilagođene popise – na temelju poznatih mjernih podataka usluge Google Analytics kao što su pregledane stranice, trajanje posjeta i postignuti ciljevi. Zatim automatski pošaljite popise korisnika programu Google AdWords i pokrenite ciljane oglase za samo nekoliko minuta i pomoću samo nekoliko klikova. Privucite upravo onu publiku koju želite privući na više od dva milijuna web-lokacija na Google prikazivačkoj mreži.

Gdje ga pronaći

Kliknite karticu "Administrator" u gornjem kutu usluge Google Analytics (morate biti administrator računa), a zatim karticu "Popisi za ponovni marketing".

Zašto upotrebljavati ponovni marketing pomoću usluge Google Analytics?

  • Povežite se s odgovarajućim korisnicima pomoću sjajnih mrežnih uvida
  • Isporučite ciljane oglase za Google prikazivačku mrežu na temelju specifičnih segmenata korisnika
  • Jednostavno izradite i uredite precizne popise na našem intuitivnom sučelju

Razmislite kako vam ponovni marketing može pomoći u osmišljavanju strategije oglašavanja

  • Identificirajte i privucite nove korisnike u svojoj regiji
  • Potaknite na kupnju neodlučne kupce koji uspoređuju proizvode
  • Vratite kupce koji su stavili proizvode u košaricu za kupnju, ali ih nisu kupili
  • Zadržite kupce koji su ranije izvršili kupnju
  • Najvjernijim kupcima ponudite poseban status i ponude

Iskustva korisnika

SPIL GAMES

"Ponovni marketing pomoću usluge Google Analytics jednostavan je za upotrebu te omogućuje da privučete upravo onu vrstu korisnika koju želite privući. Integriran je s uslugom Google Analytics i programom AdWords te je stoga vrlo učinkovit – nije nam bila potrebna dodatna obuka za timove.

"To nam otvara mnoge prilike – na primjer pokretanje više manjih kampanja na prikazivačkoj mreži kako bismo se usredotočili na određene segmente korisnika."

– Jeroen van der Veen, viši stručnjak za oglašavanje na tražilicama u tvrtki Spil Games