GoogleGoogle Analytics

Izvori na društvenim mrežama

Broj društvenih platformi neprestano raste pa odabir društvenog medija na kojem želite privući zajednicu može predstavljati značajnu razliku. Pomoću izvješća Izvori na društvenim mrežama možete odabrati gdje ćete biti prisutni te promijeniti strategiju za društvene mreže na temelju podataka, a ne "osjećaja".

Izvori na društvenim mrežama

Pregled

Provjerite koje društvene mreže i web-lokacije usmjeravaju najkvalitetniji promet kako biste prilagodili kampanje za društvene mreže.

Zašto koristiti izvješće Izvori na društvenim mrežama

Obavili smo sve umjesto vas: sav promet na društvenim mrežama sada se nalazi na jednome mjestu.

  • Pregledajte društvene mreže koje su ključne za vašu robnu marku
  • Provjerite s kojih mreža dolazi promet
  • Pogledajte kako se posjetitelji s društvenih mreža kreću po vašoj web-lokaciji
  • Pomoću izvora na društvenim mrežama saznajte koje društvene platforme najviše utječu na vašu web-lokaciju

Kako funkcionira?

Izvješća o izvorima prometa usluge Google Analytics omogućuju praćenje i analizu prometa s različitih izvora, poput pretraživanja ili preporuka. Izvješća Izvori na društvenim mrežama automatski segmentiraju i grupiraju promet preporuka sa stotina društvenih mreža kako biste se mogli posvetiti analizi.

  • Izvorne društvene mreže grupiraju promet preporuka s više platformi, primjerice, YouTube
  • Saznajte koje mreže privlače promet na određenu stranicu
  • Saznajte koji je sadržaj tražen na svim društvenim mrežama
  • Grafikoni za usporedbu prikazuju sav promet i promet s društvenih mreža

Gdje se nalazi?

Izvješće Izvori na društvenim mrežama nalazi se na kartici Standardno izvješćivanje na opciji Izvori prometa > Društveni mediji > Izvori.