GoogleGoogle Analytics

Višekanalni tokovi

Podaci o zadnjem kliku nisu dovoljni. Provjerite kako vaši marketinški kanali vode do prodaja i konverzija.

Pregled

Korisnici istražuju, uspoređuju i donose odluke o kupovini na različitim mjestima i u različito vrijeme pa praćenje povrata samo na temelju podataka o zadnjem kliku ne omogućuje cjelovit uvid te možda propuštate važne informacije o tome kako privlačite korisnike koji vam predstavljaju najveću vrijednost.

Izvješća Višekanalni tokovi u usluzi Google Analytics omogućuju pregled aktivnosti na različitim digitalnim medijima i prikaz načina na koje ti kanali vode do prodaja i konverzija. Što je još važnije, ovaj alat olakšava donošenje ključnih marketinških odluka vezanih uz ulaganja u oglašavanje na višoj razini – prilikom odabira kanala – kao i na nižoj razini, pri odabiru, primjerice, ključnih riječi i položaja oglasa.

Kako funkcionira?

Pet izvješća o višekanalnim tokovima pokazuju na kojim su kanalima korisnici bili aktivni tijekom 30 dana prije konverzije ili kupovine. Ta izvješća pružaju korisne mjerne podatke kao što su:

  • podaci o pomoćnim konverzijama koji pokazuju kako i kada su različiti kanali utjecali na ostvarivanje konverzije
  • podaci o vremenskom odmaku koji pružaju uvid u vrijeme potrebno za konverziju
  • podaci o duljini puta koji prikazuju broj interakcija prije konverzije
  • podaci o najčešćim putovima konverzije koji pokazuju putove koje korisnici odabiru

Zašto upotrebljavati izvješća o višekanalnim tokovima?

  • Pregledajte sve digitalne marketinške kanale na jednome mjestu
  • Steknite bolji uvid u vrijednost svoje marketinške strategije
  • Pogledajte sve korake koje korisnici poduzmu prije kupovine ili konverzije
  • Poboljšajte marketinšku strategiju na temelju izvedbe kanala
  • Donosite prave odluke vezane uz digitalni marketing i određivanje proračuna

Priča o uspjehu korisnika

ONYX HOSPITALITY GROUP

"Višekanalni tokovi sada nam daju uvid u to kako korisnici dolaze na našu web-lokaciju i ostvaruju konverzije – sa svih naših kanala. Omogućuju nam analizu načina bilježenja naših marketinških aktivnosti na mreži, odnosno proučavanje kombinacije kanala i koraka različite uspješnosti, a ne samo kanala na kojima je ostvaren zadnji klik."