GoogleGoogle Analytics

Konverzije na društvenim mrežama

Omogućavanje povrata ulaganja u društvene medije izazov je čak i za iskusne stručnjake za marketing na mreži. Sada više nije. Izvješće Konverzije omogućuje praćenje oglašavanja na društvenim medijima te jasno pokazuje kako društveni mediji utječu na vaše poslovanje.

Konverzije na društvenim mrežama

Pregled

Izvješće Konverzije obuhvaća stope konverzije i novčanu vrijednost konverzija koje su ostvarene kao rezultat posjeta s društvenih mreža. Te posjete povezujemo s vašim ciljevima i transakcijama e-trgovine. Sami odabirete ciljeve koji su važni za vaše poslovanje kako biste provjerili kako društveni mediji kao izvor utječu na postizanje tih ciljeva.

Zašto koristiti izvješće Konverzije?

Uz toliko marketinških kanala i programa uvid u njihov utjecaj na vaše ciljeve omogućuje donošenje kvalitetnijih odluka vezanih uz strategiju za društvene mreže.

  • Pregledajte učinak društvenih medija na vaše ciljeve u jednostavnim izvješćima
  • Saznajte koji sadržaj potiče konverzije kod publike na društvenim mrežama
  • Predočite dioničarima izvješća s rezultatima kako biste im objasnili vrijednost društvenih medija

Kako funkcionira?

  • Izvješće Konverzije koristi izvor preporuke te izravno vodi do odabranih ciljeva i praćenja e-trgovine.
  • Doprinos društvenih medija prikazan je u izvješćima kao zadnji izvor preporuke korisnika, ako je korisnik, primjerice, došao na vašu web-lokaciju izravno s web-lokacije društvene mreže. Prikazuju se i primjeri kada se web-lokacija društvene mreže nalazi dalje na putu konverzije.

Gdje se nalazi?

Izvješće Konverzije nalazi se na kartici Standardno izvješćivanje na opciji Izvori prometa > Društveni mediji > Konverzije.