GoogleGoogle Analytics

Izrada modela atributa

72% ispitanih marketinških stručnjaka i agencija slažu se da marketinško dodjeljivanje omogućuje bolju preraspodjelu proračuna i veći povrat ulaganja.* Alat za izradu modela dodjeljivanja omogućuje jednostavnu izradu i usporedbu modela kako biste unaprijedili svoje marketinške aktivnosti.

Pregled

Dodijelite bonuse svim digitalnim marketinškim kanalima pomoću izrade modela atributa. Kada izradite, prilagodite i usporedite modele, možete saznati kakav učinak različiti marketinški programi zajedno imaju na poticanje prodaje i konverzija. Zatim možete definirati proračune na temelju objektivnih vrijednosti, pokretati stabilnije marketinške kampanje i poboljšati rezultate.

Prednosti

  • Funkcionira s podacima o ciljevima i e-trgovini koje već pratite u usluzi Google Analytics. Nisu potrebne dodatne radnje za postavljanje.
  • Izradite, podesite i prilagodite modele atributa za svega nekoliko minuta, bez dugog savjetovanja pri postavljanju ili implementacije "crne kutije".
  • Usporedite vrijednosti na više kanala, uključujući, između ostalog, plaćena i uobičajena pretraživanja, e-poštu, marketing putem podružnica, prikazne oglase i mobilne položaje.
  • Mjerni podaci o postotku izmjene omogućuju usporedbu vrijednosti na više modela za različite kanale, izvore preporuka, kampanje, ključnih riječi i druge dimenzije.
  • Pogledajte usporedno najviše tri modela da biste brzo došli do razlika u vrijednosti.
  • Pomoću alata za izradu prilagođenih modela možete jednostavno odrediti pravila dodjeljivanja bonusa na temelju pozicije, vrste interakcije, izvora prometa, kampanje, određenih ključnih riječi i aktivnosti na web-lokaciji i drugih čimbenika.
  • Podaci su odmah dostupni na jednostavnom sučelju.