Analitika za mobilne aplikacije

Ponovno smo iz temelja osmislili analitiku aplikacija na način koji vam je relevantan. Upotrijebite ove uvide kako biste izradili što uspješnije aplikacije za sustav Android i iOS te korisnicima pružili kvalitetniji doživljaj praćenjem mjernih podataka u svim fazama: prilikom akvizicije, sudjelovanja i ishoda, kao što je kupnja unutar aplikacije. Ova platforma pruža iste one napredne funkcije kao i usluga Google Analytics, uključujući i analizu u stvarnom vremenu, naprednu segmentaciju, više od 200 dimenzija, kao i mogućnost praćenja vlastitih prilagođenih dimenzija i mjernih podataka.

Mobilni uređaj

Izvješća o akviziciji i analizi korisnika – otkrijte najbolje izvore novih korisnika

Uvid u akviziciju korisnika aplikacije ključan je za povećanje baze pravih korisnika. Pružamo vam uvid u cjeloviti prikaz akvizicije korisnika, uključujući troškove i slijedeće korake. Na primjer, izvješća o novim i aktivnim korisnicima pokazuju broj korisnika koji svakodnevno pokreću vašu aplikaciju, izvori prometa na usluzi Google Play omogućuju uvid u podatke koji izvori prometa donose najveći broj novih korisnika i konverzije unutar aplikacije, a pregled uređaja pokazuje glavne mobilne uređaje i verzije operativnih sistema na kojima se pokreće vaša aplikacija.

Saznajte više

Izvješća o aktivnosti – pogledajte kako korisnici stupaju u interakciju s vašom aplikacijom

Za aplikaciju je ključna aktivnost. Ako korisnici instaliraju vašu aplikaciju i pokrenu je samo jedanput, ograničavate svoje mogućnosti zarade. Izvješća o interakciji daju ključan uvid u "zaraznost" vaše aplikacije te uvid u ponašanje korisnika. Pomoću našega specijaliziranog sustava praćenja događanja, možete pratiti događaje koji su vam važni. Tijek interakcije vizualni je prikaz kretanja korisnika kroz aplikaciju koji otkriva koje su točno zaslone pregledali i koje su radnje poduzeli. Izvješća o ponašanju korisnika ocjenjuju vjernost, učestalost i aktivnost. Izvješća o padovima aplikacija omogućuju vam uklanjanje problema na uređajima i operativnim sustavima putem uvida u trendove programskih padova i iznimaka. Uvid u ponašanje unutar aplikacije ključno je za izradu i poboljšanje iskustva koje pruža vaša aplikacija.

Saznajte više

Izvješće o ishodu/utjecaju na poslovanje – utvrdite postižu li korisnici vaše ciljeve

Baš kao i na webu, ciljevi vladaju u aplikacijama. Ciljevi konverzija omogućuju vam uspostavljanje događaja konverzija u aplikacijama (na primjer, vrijeme provedeno u aplikaciji, kupnja u aplikaciji, klikovi na oglase itd.) kako biste ocijenili uspjeh i potpuno razumjeli trajnu vrijednost svojih korisnika. Naš sustav e-trgovine omogućuje vam praćenje kupnji u aplikaciji i pruža ključni uvid za prodaju virtualnih ili materijalnih dobara kupljenih u vašoj aplikaciji, pokazujući broj kupnji i ostvareni prihod.

Saznajte više

Početak korištenja

Nova izvješća Analitike za mobilne aplikacije sadrže i mnoge druge napredne značajke koje su korisnici usluge Google Analytics navikli očekivati, poput analitike u stvarnom vremenu, nadzornih ploča, naprednih segmenata, prilagođenih izvješća, brzine aplikacije i više.

Izvješća su dio cjelokupnog pristupa osmišljenog za praćenje mobilnih aplikacija, uključujući novi SDK v2.0, koji je jednostavno upotrebljavati i implementirati te ga je moguće isključiti, s jednostavnom infrastrukturom na strani poslužitelja. Obnovili smo i proces prijave tako da novi korisnici mogu izabrati žele li pratiti web-lokaciju ili mobilnu aplikaciju. To znači da će vas samo 3 klika dijeliti od postavljanja računa za analitiku vaših aplikacija i preuzimanja paketa SDK.